lauantai 25. elokuuta 2012

Nyt me lähdemme

Kello lähentelee puoltayötä ja asentelemme vpn:ää, tyhjennämme ja sulatamme pakastinta, akvaarion kalat on adoptoitu ja loppusiivous meneillään. Olen aika väsynyt, hommaa on ollut kamalasti ja pitkälti olen tätä kotiarkea pyörittänyt yksin. Tänään huomasin illalla, että olin syönyt vain kaksi cocktail-karjalanpiirakkaa koko päivänä. Päivä on vaan hujahtanut touhutessa. F on "auttanut" näissä hommissa mm. repimällä pyykkiä alas sitä mukaa, kun itse olen ripustanut... Onneksi illalla apuun riensivät Mumma ja Pappa sekä Mummi ja Vaari. Saatiin paljon asioita hoidettua heidän avustuksellaan.
 
Naapureille on jätetty haikeita hyvästejä. Ihanat naapurimme toivat meille Survival-kitin Suomi-ikävään ja se on pakattu matkaan. Kiitos perhe D! Toisen naapurin kanssa on vaihdeltu vielä viimeiset oman kylän kuulumiset, kiitos L. Ja kaverit on heippailtu puhelimitse tai FB:ssa. Kummitädin kanssa haluan vielä vaihtaa pari sanaa, kun hän on skypellä turhaan tavoitellut minua. En ole kuullut soittoja tai sitten neiti F on pitänyt kiireisenä. Terveiset kummitäti S:lle :)
Ja vanhemmille on sanottu heippoja myös. Eivät kuulemma tykkää tästä muutosta ollenkaan. Lapset saivat isovanhemmiltaan Toy Allowancet ;) Kiitos Mummi ja Vaari sekä Mumma ja Pappa. Lapset odottavat innoissaan leluostoksille pääsyä. Lieventää varmaankin muuttovastarintaa...
 
Viime hetkellä on tullut myös ongelmia, kun kävi ilmi, etteivät maksut olleet menneet perille koululle. Tai olivat ne kai menneet perille, mutta heidän järjestelmässään ei ollut siitä tietoa. Niinpä lapset eivät olisi voineet aloittaa vielä koulua. Onneksi soppa selvisi ja nyt koulu aloitetaan suunnitellusti keskiviikkona.
 
Olen myös ollut yhteydessä CCShanghai -Ayi:n välitysfirmaan. Heiltä olisi tulossa kolme kandidaattia ensi viikolla haastatteluun. Yksi kandidaateista on tosin Shanghai mamasin Black listillä, joten häntä emme ainakaan valitse. Olen hiukan skeptinen, löytyykö meille hyvää Ayi:ta... olen lukenut liikaa Shanghai mamasin Black Listaa.
 
Seuraava päivitys lienee sitten kotoisin Kiinan maaperältä. Heipparallaa, meidän perhe lähtee nyt Kiinaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.